• DARMOWA KONSULTACJA
  • /
  •  (+48) 535 937 404
  • /
Logo
  • HOME
  • O MNIE
  • CENNIK USŁUG
  • BAZA WIEDZY
  • KONTAKT

Latest Blog

O Autorce

Katarzyna Feliksik

KATARZYNA FELIKSIK

Specjalista Google Ads Certyfikowany Partner Google

Od 2010 roku prowadzę kampanie Google Ads dla przedsiębiorców z Polski i zagranicy. Pomagam skutecznie zdobywać klientów obniżając koszty reklam. Więcej o mnie...

Polecane Artykuły

Czy bez tego można mieć efekty z reklamy w 2025 roku?

Jak ustawić reklamy Google Ads w języku obcym? Czy trzeba znać ten język?

Lokalne kampanie Performance Max nie tylko dla sklepów – jak ustawić?

Wyłącz automatyczne tworzenie rozszerzeń w Google Ads

Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads

Jak zrobić reklamę Google Ads dla małej firmy?

Banery elastyczne czy gotowe? Zalety stosowania elastycznych reklam displayowych w Google Ads

Czy możliwe jest uruchomienie reklam Google Ads bez optymalizacji?

Rozmiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Koniec Google Analytics 3 (Universal Analytics) – przygotuj się na Google Analytics 4

Kategorie

  • Google Ads (9)
  • Google Analytics (2)
  • Instrukcje krok po kroku (5)
  • Google Ads, Instrukcje krok po kroku
  • 1.45k

Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads

Na kontach Google Ads coraz częściej wymagana jest weryfikacja firmy, aby móc publikować reklamy. Na niektórych kontach jest to zalecenie, a na niektórych weryfikacja jest już obowiązkowa. 

Plusem weryfikacji jest m.in. to, że w reklamach w wyszukiwarce Google można zacząć wyświetlać nazwę firmy i obrazek logo. A to z pewnością wpłynie na efektywność reklam (zwiększy zainteresowanie) , bo nie każdy może wyświetlać nazwę firmy i logo w wyszukiwarce Google.

Opcję weryfikacji reklamodawcy znajdziemy już w Rekomendacjach na koncie Google Ads, a jeśli jej tam nie ma to:

  • w menu górnym wybierz kolejno opcje „Narzędzia i Ustawienia / Weryfikacja Reklamodawcy

  • w opcji „zweryfikuj swoją organizację” kliknij „Rozpocznij” i postępuj dalej, trzeba będzie podać stosowne informacje i przesłać dokumenty zalecane przez Google (są do wyboru).

„Zalecenie” weryfikacji może się po pewnym czasie zmienić w „wymóg i warunek”, więc może być konieczne aby móc wyświetlać reklamy w Google Ads. Z moich obserwacji wynika, że Google zamierza zweryfikować wszystkich reklamodawców. Warto więc przyjrzeć się temu już teraz, aby Google nie wstrzymał wyświetlania reklam do czasu zakończenia procesu weryfikacji. Po wysłaniu wniosku weryfikacja trwa zwykle od 2-7 dni.

Więcej informacji o programie weryfikacji prowadzonym przez Google znajdziesz w Pomocy Google:

Informacje o weryfikacji, program weryfikacji reklamodawcy i jego zasady

Dokumenty wymagane do weryfikacji tożsamości reklamodawcy

 Wpis aktualizowany w dniu: 15 czerwca, 2023

© 2013-2023 Webvert.pl
  • Home
  • O Mnie
  • Cennik Usług
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt