7 zalet elastycznych reklam graficznych Google Ads. Dlaczego są lepsze od statycznych?

W kampaniach graficznych (displayowych) w sieci reklamowej Google coraz częściej widzimy reklamy elastyczne zamiast tradycyjnych gotowych reklam przygotowywanych przez grafika. Dlaczego tak się dzieje? Oto ich kluczowe zalety: 1/ reklamy elastyczne są tworzone automatycznie z materiałów przesłanych do systemu Google Ads – niejako „w locie” podczas działania kampanii reklamowej 2/ są częściej klikane przez użytkowników […]

Przeczytaj cały artykuł

Co to jest optymalizacja Google Ads, dlaczego jest istotna i jak wpływa na efektywność reklam?

Skończyły się już czasy, gdy wystarczyło skonfigurować i uruchomić kampanię, a potem tylko raz w miesiącu zajrzeć na konto Google Ads po to tylko, aby sprawdzić ile środków zostało na reklamę. W większości przypadków takie podejście najczęściej wystarczy tylko aby reklamy Google Ads „przepaliły” budżet, nie wspominając nawet o jakiejkolwiek ich efektywności. Dlaczego tak się […]

Przeczytaj cały artykuł

Rozmiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Elastyczne reklamy displayowe tworzone są „w locie” przez system Google Ads z przesłanych materiałów. W ramach materiałów graficznych systemowi Google Ads trzeba przesłać zdjęcia lub obrazki w odpowiednich wymiarach i formatach plików. Grafiki raczej powinny być bez napisów. Google co prawda podaje, że akceptuje do 20% tekstu na grafice, lecz zwykle odrzuca większość grafik z tekstami. […]

Przeczytaj cały artykuł