Banery elastyczne czy gotowe? Zalety stosowania elastycznych reklam displayowych w Google Ads

W sieci wyszukiwania Google, w sieci reklamowej, na smartfonach itd. coraz częściej widzimy graficzne reklamy elastyczne, zamiast tradycyjnych banerów przygotowanych „pod wymiar” przez grafika. Dlaczego reklamy elastyczne są lepsze od tradycyjnych? Reklamy elastyczne generowane są automatycznie z materiałów przesłanych do systemu

[...] Czytaj całość

Co to jest optymalizacja kampanii Google Ads?

Skończyły się już czasy, gdy wystarczyło skonfigurować i uruchomić kampanię, a potem raz w miesiącu zajrzeć na konto Google Ads aby sprawdzić ile środków pozostało na reklamę. Teraz takie podejście wystarczy tylko po to aby sprawdzić jaką kwotę „przepaliły” reklamy, nie wspominając już o jakiejkolwiek ich efektywności. Dlaczego tak

[...] Czytaj całość

Rozmiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Elastyczne reklamy displayowe tworzone są „w locie” przez system Google Ads z przesłanych materiałów. W ramach materiałów graficznych systemowi Google Ads trzeba przesłać zdjęcia lub obrazki w odpowiednich wymiarach i formatach plików. Grafiki raczej powinny być bez napisów. Google co prawda podaje, że akceptuje do 20% tekstu

[...] Czytaj całość

  • 1
  • 2