7 zalet elastycznych reklam. Dlaczego są lepsze od statycznych reklam displayowych w Google Ads?

W kampaniach graficznych (displayowych) w sieci reklamowej Google coraz częściej widzimy reklamy elastyczne zamiast tradycyjnych gotowych reklam przygotowywanych przez grafika. Dlaczego tak się dzieje? Oto ich kluczowe zalety: 1/ reklamy elastyczne są tworzone automatycznie z materiałów przesłanych do systemu Google Ads – niejako „w locie” podczas działania kampanii reklamowej 2/ są częściej klikane przez użytkowników […]

Czytaj dalej

Wymiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Elastyczne reklamy displayowe tworzone są „w locie” przez system Google Ads z przesłanych materiałów. W ramach materiałów graficznych systemowi Google Ads trzeba przesłać zdjęcia lub obrazki w odpowiednich wymiarach i formatach plików. Grafiki raczej powinny być bez napisów. Google co prawda podaje, że akceptuje do 20% tekstu na grafice, lecz zwykle odrzuca większość grafik z tekstami. […]

Czytaj dalej

Kupon Google Ads (AdWords) 1200 zł gratis – jak uzyskać?

Od 1 lutego 2022 r. Google wprowadziło zmiany w promocyjnych kwotach darmowego budżetu (kuponach), które można uzyskać na nowe konto Google Ads. Przyznawana przez Google promocyjna kwota została prawie 5-ciokrotnie podwyższona do 1200 zł. Przypomnę, że dotychczas dostępne były kupony o nominałach 200 zł i 250 zł, a najwyższy nominał jaki można było uzyskać to […]

Czytaj dalej