• DARMOWA KONSULTACJA
  • /
  •  (+48) 535 937 404
  • /
Logo
  • HOME
  • O MNIE
  • CENNIK USŁUG
  • BAZA WIEDZY
  • KONTAKT

Instrukcje krok po kroku

O Autorce

Katarzyna Feliksik

KATARZYNA FELIKSIK

Specjalista Google Ads - Google Partner

Od 2010 roku prowadzę kampanie Google Ads dla przedsiębiorców z Polski i zagranicy. Pomagam skutecznie zdobywać klientów obniżając koszty reklam. Więcej o mnie...

Polecane Artykuły

Jak uzyskać kupon Google Ads 1200 zł gratis?

Koniec Google Analytics 3 (Universal Analytics) – przygotuj się na Google Analytics 4

Co to jest optymalizacja kampanii Google Ads?

Jak zrobić reklamę Google Ads dla małej firmy?

Banery elastyczne czy gotowe? Zalety stosowania elastycznych reklam displayowych w Google Ads

Rozmiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Wyłącz automatyczne utworzenie Google Analytics 4 (GA4)

Wyłącz automatyczne tworzenie rozszerzeń w Google Ads

Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads

Kategorie

  • Google Ads (7)
  • Google Analytics (2)
  • Instrukcje krok po kroku (3)

Profil Google Partners

Ads
  • Google Ads, Instrukcje krok po kroku
  • 263

Wyłącz automatyczne tworzenie rozszerzeń w Google Ads

Na kontach Google Ads zaczęły się pojawaić automatyczne rozszerzenia. To rozwiązanie jest dobre, a czasem nie, z naciskiem na „czasem nie”. Jeśli chcesz mieć kontrolę nad rozszerzeniami reklam na swoim koncie Google Ads (i nie tylko nad rozszerzeniami) to wyłącz automatyczne tworzenie komponentów na poziomie konta. Opcję tą

[...] Czytaj całość

  • Google Ads, Instrukcje krok po kroku
  • 182

Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads

Na kontach Google Ads coraz częściej wymagana jest weryfikacja firmy, aby móc publikować reklamy. Na niektórych kontach jest to zalecenie, a na niektórych weryfikacja jest już obowiązkowa.  Plusem weryfikacji jest m.in. to, że w reklamach w wyszukiwarce Google można zacząć wyświetlać nazwę firmy i obrazek logo. A to z pewnością wpłynie na

[...] Czytaj całość

  • Google Ads, Instrukcje krok po kroku
  • 982

Rozmiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Elastyczne reklamy displayowe tworzone są „w locie” przez system Google Ads z przesłanych materiałów. W ramach materiałów graficznych systemowi Google Ads trzeba przesłać zdjęcia lub obrazki w odpowiednich wymiarach i formatach plików. Grafiki raczej powinny być bez napisów. Google co prawda podaje, że akceptuje do 20% tekstu

[...] Czytaj całość

© 2013-2023 Webvert.pl
  • Home
  • O Mnie
  • Cennik Usług
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt