Lokalne kampanie Performance Max nie tylko dla sklepów – jak ustawić?
Jeżeli masz firmę działającą lokalnie i skupiasz się na klientach ze stosunkowo małego obszaru, a do tego masz dobre opinie w wizytówce Google to koniecznie wykorzystaj ten atut w reklamach w Google Ads.
W tym celu wybieramy kampanię Performance Max działającą lokalnie, która używa dodatkowego kanału wyświetlającego reklamy w mapach Google.
Dodatkowo powinniśmy zaobserwować w takiej sytuacji spadek CPC, gdyż lokalny Performance Max jest zazwyczaj tańszy. Sztuczna inteligencja zmaksymalizauje liczbę konwersji w ramach ustawionego budżetu dziennego.
Warto też mieć wykluczone wyświetlanie reklam w aplikacjach na poziomie konta, aby nie mieć problemu z przepalaniem budżetu na nieefektywne kliknięcia.
Tworząc kampanię wybierz opcje poniżej, a system Google Ads dobierze odpowiednie parametry kampani Performance Max:
Informacje o tworzeniu reklam lokalnych przy pomocy Performance Max znajdziesz w Pomocy Google:
Tworzenie kampanii Performance Max (instrukcje)