• DARMOWA KONSULTACJA
  • /
  •  (+48) 535 937 404
  • /
Logo
  • HOME
  • O MNIE
  • CENNIK USŁUG
  • BAZA WIEDZY
  • KONTAKT

Latest Blog

O Autorce

Katarzyna Feliksik

KATARZYNA FELIKSIK

Specjalista Google Ads Certyfikowany Partner Google

Od 2010 roku prowadzę kampanie Google Ads dla przedsiębiorców z Polski i zagranicy. Pomagam skutecznie zdobywać klientów obniżając koszty reklam. Więcej o mnie...

Polecane Artykuły

Czy bez tego można mieć efekty z reklamy w 2025 roku?

Jak ustawić reklamy Google Ads w języku obcym? Czy trzeba znać ten język?

Lokalne kampanie Performance Max nie tylko dla sklepów – jak ustawić?

Wyłącz automatyczne tworzenie rozszerzeń w Google Ads

Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads

Jak zrobić reklamę Google Ads dla małej firmy?

Banery elastyczne czy gotowe? Zalety stosowania elastycznych reklam displayowych w Google Ads

Czy możliwe jest uruchomienie reklam Google Ads bez optymalizacji?

Rozmiary plików graficznych do elastycznych reklam displayowych Google Ads

Koniec Google Analytics 3 (Universal Analytics) – przygotuj się na Google Analytics 4

Kategorie

  • Google Ads (9)
  • Google Analytics (2)
  • Instrukcje krok po kroku (5)
  • Google Ads, Instrukcje krok po kroku
  • 1.33k

Wyłącz automatyczne tworzenie rozszerzeń w Google Ads

Na kontach Google Ads zaczęły się pojawaić automatyczne rozszerzenia. To rozwiązanie jest dobre, a czasem nie, z naciskiem na „czasem nie”. Jeśli chcesz mieć kontrolę nad rozszerzeniami reklam na swoim koncie Google Ads (i nie tylko nad rozszerzeniami) to wyłącz automatyczne tworzenie komponentów na poziomie konta.

Opcję tą znajdziesz wybierając kolejno z menu z lewej strony: Wszystkie kampanie / Reklamy i komponenty / Zasoby. Potem kliknij w znak trzykropka (Więcej…) z prawej strony tabeli i wybierz „Automatyczne komponenty na poziomie konta”. Pojawi się nowa tabela, w której ponownie kliknij w znak trzykropka (Więcej) z prawej strony tabeli i wybierz „Ustawienia zaawansowane”. Pojawi się lista ustawień komponentów.

Prawdopodobnie na tej liście będziesz mieć włączone wszystkie automatyczne komponenty, wraz ze zgodą na wykorzystanie zdjęć Twojej firmy (z profilu firmowego!) w reklamach Google Ads. Zwróć na to szczególną uwagę.

Jeżeli chcesz to możesz pozostawić włączone te komponenty, które mogą być użyteczne dla Twojej firmy np. dłuższe nagłówki reklam czy oceny sprzedawców. Wtedy Google będzie mógł je automatycznie tworzyć i wyświetlać w reklamach Google Ads.

wyłącz automatyczne rozszerzenia w Google Ads

Więcej informacji znajdziesz w pomocy Google -> Automatyczne komponenty na poziomie konta

 Wpis aktualizowany w dniu: 1 lipca, 2023

© 2013-2023 Webvert.pl
  • Home
  • O Mnie
  • Cennik Usług
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt